Тэматычныя дні ва ўстанове дашкольнай адукацыі
Праграма правядзення тэматычнага дня прысвечанага Дню народнага адзінства
Мэта: фарміраванне ўяўленняў пра дзяржаўную сімволіку Рэспублікі Беларусь (герб, сцяг) і іншых краін і народаў.
Задачы: фарміраваць уменне адрозніваць беларускія нацыянальныя сімвалы ад сімвалаў іншых краін, развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці, пашыраць уяўленні пра дзяржаву, выхоўваць павагу да сімвалаў краіны, гонар за яе, любоў да свайго народа
Ранішні прыём |
Разглядванне альбома “Дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь” Мэта: фарміраванне першасных уяўленняў пра дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь (сцяг, герб) і іншых краін |
Гульні |
Гульня “Складзі Дзяржаўны герб Рэспублікі Беларусь” (разразныя карцінкі) |
Заняткі |
Выяўленчае мастацтва. Маляванне сцяга Рэспублікі Беларусь і іншых краін і народаў (Расія) Дзіця і грамадства. Тэма “Сімвалы дзяржавы” Выяўленчае мастацтва. Канструяванне “Сцяг Рэспублікі Беларусь” |
Другая палова дня |
Чытанне твора Міхаіла Прышвіна “Моя Родина” Мэта: Фарміраванне ўмення ўважліва слухаць твор, разумець яго змест. слуханне гімна Рэспублікі Беларусь і іншых краін і народаў (Расія)
|
Праграма правядзення тэматычнага дня прысвечанага Дню Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
Мэта: фарміраванне ўяўленняў пра дзяржаўныя святы (Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь)
Задачы: пашыраць уяўленні пра дзяржаву, фарміраваць уяўленні пра нацыянальныя культуры народаў суседзяў; развіваць цікавасць да роднага краю, нацыянальнай культуры; выхоўваць культуру талерантнасці, гонар, патрыятызм да свайго народа.
Першая палова дня |
|
Від дзейнасці |
Форма правядзення |
Зносіны |
Гутарка “Дзень Незалежнасці” Мэта: фарміраванне першасных уяўленняў пра дзяржаўнае свята – Дзень Незалежнасці Рэспублікі Беларусь |
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Беларусь і нашы суседзі” Мэта: выхаванне пачуцця павагі да іншых краін і гонару за сваю дзяржаву |
Пазнавальная практычная дзейнасць |
Разглядванне альбома “Гістарычная спадчына” Мэта: замацаванне ўяўленняў дзяцей аб Беларусі: прыродных і дзяржаўных сімвалах, людзях, якія праславілі Беларусь, беларускіх народных промыслах, прадметах дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, раслінным і жывёльным свеце, прадпрыемствах. |
Мастацкая дзейнасць |
Музычная гульня “Адгадай мелодыю” Мэта:развіццё ўяўленняў дзяцей адрозніваць гімн Рэспублікі Беларусь ад іншых мелодый |
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць |
Выяўленчае мастацтва.Маляванне. (калектыўная праца, мелам на асфальце) Тэма: “Мая Беларусь” Праграмныя задачы:фарміраваць уменні сумесна з дарослым ствараць кампазіцыю пра Беларусь, развіваць творчыя здольнасці дзяцей; выхоўваць жаданне адлюстроўваць уяўленні пра навакольны свет |
Другая палова дня |
|
Гульнявая дзейнасць |
Дыдактычная гульня “Састаў карту Беларусі” Мэта: замацаванне ўяўленняў пра краіну – Рэспубліку Беларусь |
Зносіны |
Гульня “Перакладзі” Мэта: фарміраванне ўмення адрозніваць рускую і беларускую мовы |
Мастацкая дзейнасць |
Чытанне верша “Зямля з блакітнымі вачамі” Мэта: фарміраванне ўмення ўважліва слухаць твор, разумець яго змест |
Праграма правядзення тэматычнага дня Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусі і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь
Мэта: фарміраванне ўяўленняў пра дзяржаўную сімволіку Рэспублікі Беларусь (герб, сцяг).
Задачы: фарміраваць уменне адрозніваць беларускія нацыянальныя сімвалы ад сімвалаў іншых краін, развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці, пашыраць уяўленні пра дзяржаву (Прэзідэнт, яго прозвішча, імя, імя па бацьку, выхоўваць павагу да сімвалаў краіны, гонар за яе, любоў да свайго народа
Ранішні прыём |
Разглядванне альбома “Дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь” Мэта: фарміраванне першасных уяўленняў пра дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь (сцяг, герб) |
Гульні |
Гульня “Складзі Дзяржаўны герб Рэспублікі Беларусь” (разразныя карцінкі) |
Заняткі |
Дзіця і грамадства. Тэма “Сімвалы дзяржавы” Выяўленчае мастацтва. Канструяванне “Сцяг Рэспублікі Беларусь” |
Другая палова дня |
Гульня-віктарына “Ці ведаем мы герб сваёй краіны?” Мэта: фарміраванне ўмення правільна называць элементы герба. Чытанне верша М.Пазнякова “Наш сцяг” Мэта: Фарміраванне ўмення ўважліва слухаць твор, разумець яго змест. Мы захапляемся Колерам белым – Снег, як узімку Зямлю ўсю засцеле, Калі пахкі вэлюем Сады атуляе, Колерам белым Мы волю ўслаўляем. Любім вясновы Зялёны колер, Калі адмыслова Квітнее ваколле, А колер чырвоны – Колер світання. За поступ наш годны – Сімвал змагання, Агню і трывогі, І кроўнага брацтва, Цяжкой Перамогі – Святога багацця. Таму ў нашым Сцягу Тры колеры маем. Сардэчнасць, адвагу, Мір, працу вітаем. |
Праграма правядзення тэматычнага дня "Свята Перамогі" (9 Мая)
Мэта: фарміраванне ўяўленняў пра дзяржаўныя святы Рэспублікі Беларусь - Дзень Перамогі
Задачы: фарміраваць элементарныя гістарычныя ўяўленні, развіваць уменне вясці гутарку, славесную творчасць, выхоўваць любоў да Радзімы, павагу да ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны
Ранішні прыём |
Гутарка “Ці ваяваў мой прадзед?” Мэта: фарміраванне пачуцця павагі і падзякі ветэранам вайны |
Гульні |
Гульня “Якім павінен быць салдат” Мэта: фарміраванне ўмення падбіраць прыметнікі да слова салдат |
Ранішняя гімнастыка |
Са сцяжкамі (картатэка № 20) |
Снеданне |
“Саддацкая каша” Мэта: фарміраванне культуры паводзін за сталом |
Гульні. Падрыхтоўка да заняткаў |
Гульнявая сітуацыя “На парадзе 9 Мая” Мэта: развіццё ўмення складаць расказ па змесце ілюстрацыі да свята – Дзень Перамогі |
Заняткі |
Дзіця і грамадства Тэма: “День Перамогі”. Выяўленчае мастацтва. Маляванне на тэму: “Салдат на пасту” |
Прагулка |
Эстафета “Салдаты на вучэннях” Мэта: развіццё хуткасці, спрыту |
Другая палова дня |
Конкурс “Перавяжы раненага” Мэта: фарміравання ўмення аказваць дапамогу раненаму. Чытанне верша В.Віткі “Дзе хаваецца вайна” Мэта: фарміраванне ўмення ўважліва слухаць твор, разумець яго змест |