Прыярытэтныя накірункі дзейнасці

НАПРАМКІ ДЗЕЙНАСЦІ УСТАНОВЫ

(згодна з інструктыўна-метадычным пісьмом Міністэрства адукацыі

да 2021/2022 навучальнага года)

Асноўнымі напрамкамі дзейнасці ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю (далей - установы адукацыі), у 2021/2022 навучальным годзе яўляюцца:

павышэнне доступнасці і варыятыўнасці адукацыі з улікам адукацыйных патрэб выхаванцаў;

забеспячэнне здароўезберагальнага працэсу ва ўстановах адукацыі на аснове міжведамаснага ўзаемадзеяння;

удасканаленне якасці адукацыйнага працэсу, забеспячэнне яго карэкцыйнай накіраванасці пры рабоце з дзецьмі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця (далей – АПФР);

стварэнне спецыяльных умоў пры атрыманні адукацыі асобамі з АПФР;

сістэмная і паслядоўная работа па фарміраванні інклюзіўнай культуры ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу.

 

ЗАДАЧА ДЗЕЙНАСЦІ ЎСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ

НА 2021/2022 НАВУЧАЛЬНЫ ГОД

 

фарміраванне асноў грамадзянскасці і патрыятызму ў дзяцей дашкольнага ўзросту праз гульнявую дзейнасць

згарнуць